LUGI Badminton är stolta att presentera våra klubbkläder från Li-Ning. Som medlem har ni också rabatt i shoppen. Ni beställer helt på egen hand då. Glöm inte välja Idrottsförening “LUGI Badminton” för att se våra klubbkläder. En stor beställning gjordes 1 december. De som har beställt får innan jul 2023. Kommer också finnas en del kläder till försäljning på julfesten lördag 16 december.

Beställa på egen hand
Webshoppen är öppen för våra medlemmar alltid. Ni skapar ett konto på deras hemsida här och väljer LUGI Badminton under Idrottsförening. Ni kan få kläderna: levererade hem (till en mindre kostnad=går snabbt), alternativt till kansliet (gratis men då grupperas beställningarna = tar längre tid). Frågor om leveranstider, maila Li-Ning (se längst ner på sidan på li-ning.se).

Webshop Li-Ning